Alahaiiii...Cik Nortaqifa...???

by - 1:46 PM

Assalamualaikum.. first of all, saya mau bercerita tentang “ghaibnya Cik Nortaqifa selama beberapa minggu yang mana sebelumnya cik Nortaqifa sangat aktif meng- update entri”

 

Ok, kamu ingat kah cuti sekolah seminggu hari itu.?? Mesti ingat kan..?? haaaa... masa cuti sekolah tu, saya balik kampung. Dan untuk pengetahuan semua, kampung saya nie line dia sangat lah lambat ... dan, di kampung saya jarang lah pegang phone atau laptop untuk update blog... di kampung saya 100% natural.. data off sebab memang tiada internet pun di kampung... dan selama seminggu itu lah saya tidak tengok whatsapp dan blog..

Bak kata pakcik-pakcik.. kita balik kampung mau kumpul-kumpul, beramah sesama family, bukan nak bersaing pegang phone, main game. Nah..ambik kau.. haha.. semua tidak pegang phone.. hahah

Nenek saya cakap, saya ni ada phone tapi macam orang yang tiada phone, sebab nenek tidak nampak saya pegang phone kecuali kalau saya selfie wefie ngan budak-budak. Hahah...Bukan mau puji diri sendiri...cewahh.. (nampak tak agenda tersendiri..?? riak lah tu?..hahaha)

So, pasal cerita ceritu cerito ni, saya rasa sampai di sini saja.. sebab saya mau update post pasal what m i afraid of... hahaha... stay tuned gaissss... bubye bubble...

You May Also Like

1 commest[s]

  1. Kak PC pun bila balik kg disconnect dgn gadget...kecuali hal2 tertentu...

    ReplyDelete