"Segmen : Pencarian Bloglist Faiq Najmi"

by - 2:23 AM


Alang-alang jari tengah rancak berdansa di atas papan kekkunci, baik saya join lagi segmen nie. Hahaha... lepas nie baru kita beradu di kayangan...OKEH???
Assalamualaikum.. segmen  pencarian bloglist kali nie di anjurkan oleh Encik Faiq Najmi. acewah formal nya menaip. Hahah.. ingat buat minit mesyuarat kah macam mana..?? hahah..



Tapi kali ne kerja senang sikit... saya buka blog beliau, tengok-tengok..
“eh.. saya sda follow dia nie”

saya buka IG beliau..Tengok-tengok...

“eh..saya sudah follow dia nie.. sejak bila.?? confirm kah n ie IG saya?”

haha... rasa konpius di situ.

tapi tidak apa kan ... as long as semua syarat yang dia bagi tu saya follow semua.. kira SAH lah kan..?? hahaha...

Syarat - Syarat Untuk Menyertai "Segmen : Pencarian Bloglist Faiq Najmi"

1. Follow Blog Faiq Najmi *wajib
2. Follow IG @heyfaiq Like Faiq Najmi *wajib
3. Subscribe Channel Faiq Najmi *wajib
4. Buat satu entry di blog anda bertajuk "Segmen : Pencarian Bloglist Faiq Najmi"
5. Letakkan banner segmen dan link kan ke blog ini
6. Comment username Instagram & link entry penyertaan anda di bawah.

Tarikh Tutup Penyertaan : 17 Feb 2018

Okay.. Im done.. yang lain-lain tu, jemput lah join ya... hihihi...kita sama-sama meriahkan aidilfitri segmen kali nie.. :P

You May Also Like

0 commest[s]