Prop PhotoBooth [ by Me ]

by - 11:50 PM

 Assalamualaikum..
Nampak kah tajuk saya hari nie..?? PROP PHOTOBOOTH...
cheesy yess...kenapa itu tajuk nya..??? zhappppp...~~!! Ada kisah disebalik tajuk....
Tapi sebelum tu, saya mau tunjukkan kat korang semua satu gambar yang berkaitan..


engkorang nampak kat atas tu..?? itu lah benda yang saya buat...seriously..susah.... mau di jadikan cerita, petang tu ayah minta tolong saya buat benda nie,sebab esok kena bawa...saya dengan yakin nya jawab OKEHHH ayah...anggap jak sudah selesai..hahha..
so benda pertama yang saya perlu time tu is ManilaCard, Gunting, Cutter, and magic colour pen... dan dalam hati sempat berkata... SENANG JAK NIE....

Jam 9 malam saya start buat benda nie, tapi hampir sejam saya duduk termenung sebab tak tahu mau mula dari mana...hahah.. Menyesal Aii cakap SENANG..padan muka Aii..
sedar tak sedar, jam masa tu menunjukkan pukul 10 something lah camtu...

ok..tepuk-tepuk semangat..hahah..kononlah biar semangat sikit... mana tak nya, tengah malam sudah kan... Mata pun rasa berat 5kilogram sudah...bantal..?? lagi lah menggoda..hahah... tapi kena kuatkan semangat...Cehhhhh..!!!! [dipersilakan pengsan]

Finally, sel-sel otak saya berhubung...dan saya dapat idea macam mana mau start... saya tulis dulu semua kata-kata hikmat [ DIVA RAYA, SALAM LEBARAN...DLL ] ..

DONE...tinggal warna kan lagi...masa mau warna tu la pula, magic colour ngan marker pen warna Hitam hilang...tidak tau lah ghaib pergi mana..hahha.. 

Arrgghhh..NO...what should I do..hahah..  Relax..

KEEP CALM and HENTAM saja Lahh..  dan siap..

Tapi seriously, saya sangat tak sangka, benda yang saya buat tu nampak comel dalam gambar...dan I really..reallyyy..love it..sebab sebelum ini saya tidak pernah pun buat benda tu..hahah..

ce-ke-dot-..





 


Sekian...Gambar kat atas tu semua gambar MLT kat Lab Hospital Kudat..so.. #INIKAN RAYA..



You May Also Like

2 commest[s]