Before and After? [versi F.A.Q]

by - 11:11 PM


Assalamualaikum WBT..
hai semua..Tiba-tiba hari ini jari saya rasa mau taip menaip.. yala... lama tinggalkan blog kan..ek elleh..macam chipsmore lah pula..aiyooo..
so hari ini saya mau share sedikit dua dikit pasal perubahan kat blog saya;- yang mana saya anggap ini satu perubahan besar dan sangat ketara..
 ce-ke-daut....

.::Sebelum::.



blog sebelum ini memang kaler pink jua...tapi background dia kaler kelabu pula..mungkin cantik di mata orang tapi di mata saya ..its like ..> heyyy..itu bukan satu kombinasi warna yang baik 
memang sesetengah orang yang tidak minat kaler pink akan pandang ianya CANTIK.. tapi bagi orang yang minat kaler pink..mesti diorang pening tengok....

> kenapa..??

sebab saya pun pening tengok kaler pink tambah kelabu...

> tapi kenapa buat juga macam tu..??

supaya blog saya timbul la..mende lagi kan..hahhah [ macam tiada suda kaler lain]

Header:- saya buat sendiri cuma tula.. katun tu saya ambil saja dari google..

STOPPP... cerita pasal blog yang lama...kita cerita pula pasal wajah baru blog misseffah-ara...


.::SELEPAS::.


Skin baru blog saya ni, masih mengekalkan PINK sebagai kaler utama... apa yang berbeza nya di sini.. menu tab dia dah pindah kat atas...and background dia pun sudah jadi putih camtu..
CBOX site ada..kamu boleh klik kat atas tu..

Header..buat sendiri kah atau cari kat Mr google..??

Hello...header saya buat sendiri ok..guna photoscape saja..font pun semua simple ... lepas tu saya guna Pixlr tuk tukar header saya pi format PNG...lepas tu siap...

WHY NORTAQIFA SHAIDI..??

sebab itu nama sebenar saya.. sebelum ini saya cuma guna nama Effah @ Iffah jak kat dalam blog... apa salah nya kalau saya try pula guna my real name kan..tidak salah..


Apa yang buat saya tertarik mau ganti skin saya..??

sebab mau buat blog comel tapi simple...memang lah blog saya dulu tu comel..tapi tidak simple dengan background yang tah apa-apa lah....
tidak sia-sia bersengkang mata buat blog ini...and finally...
saya siap dan puas hati...


ada orang tanya, kenapa saya tidak letak lagu dalam blog..biar lebih menarik..

jawapan nya..sebab saya tidak mau orang yang membaca di sini terganggu...saya buat blog ni bukan tuk readers dengar lagu..tapi tuk baca segala macam perkongsian...
kadang-kadang ada orang tidak boleh membaca kalau bising...sebab tula saya tidak letak lagu...

sampai di sini saja post saya kali ini... ada masa saya sambung lagi..







You May Also Like

5 commest[s]